مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 08:452020-03-04سياسي

فارس من| برای راه اندازی فوری بیمارستان تویسرکان رایزنی کرده ایم


به منظور راه اندازی فوریتی بیمارستان «سردارحاج قاسم سلیمانی» با توجه به بیماری کرونا با استاندار همدان و نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی رایزنی های لازم انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، به منظور پاسخ به سوژه ثبت شده مردم در موضوع را از فرماندار تویسرکان جویا شدیم.

سید رسول حسینی در این خصوص با بیان اینکه راه اندازی بیمارستان جدید تویسرکان با نام سردار سلیمانی در حال پیگیری است اظهار کرد: در خصوص استفاده از این بیمارستان با توجه به بیماری کرونا با استاندار همدان و نماینده مردم تویسرکان در مجلس رایزنی های لازم انجام شده است.

وی پروژه بیمارستان در حال احداث را ملی با پیشرفت فیزیکی حدود 96 درصد دانست و با اشاره به اینکه ما در شهرستان مشکل تخت نداریم، از آماده سازی 50 تخت در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) خبر داد و گفت: این تعداد تخت شامل 35 تخت فعال، 15 تخت ذخیره و سه تخت تخصصی ایزوله می شود.

رییس اداره راه و شهرسازی تویسرکان نیز با اشاره به ملی بودن پروژه در حال احداث بیمارستان افزود: تخت های بیمارستان در حال احداث از 96 تختخواب به 154 تختخواب ارتقا یافته است.

علی محمد اصغری ادامه داد: بیمارستان در حال احداث تویسرکان که از قائم(عج) به سردار حاج قاسم سلیمانی تغییر نام داده شده در پنج طبقه با اسکلت بتنی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| برای راه اندازی فوری بیمارستان تویسرکان رایزنی کرده ایم

فارس من| برای راه اندازی فوری بیمارستان تویسرکان رایزنی کرده ایم